مي ميرم بي تو
نوشته شده توسط : سيمين

مي ميرم بي تو

سردیه نگاهو بشکن

          فاصله سزای ما نیست

                  تو بدون واسه همیشه

                        این جدایی حق ما نیست

                                          بودن تو ارزومه

                                       حتی واسه یه لحظه

                                          می میرم بی تو

                                     خوندن من یه بهانست

                                یه سرود عاشقانست

                        من برات ترانه میگم

                      تا بدونی که باهاتم

                تو خود دلیل بودنم

 بی تو شب سحر نمی شه 

   می میرم بی تو

     من عشقتو به همه دنیا نمی دم

       حتی یادتو به کوه و دریا نمی دم

              با تو می مونم واسه همیشه

                  اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

                       واست می میرم جواب دنیارو میدم

                             با تو می مونم واسه همیشه

                                    خاطرات تورو چه خوب چه بد حک میکنم  

                                       توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم 

                                      با تو می مونم واسه همیشه......

 





:: موضوعات مرتبط: *شعر* , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: